hoodrat.blogg.se

2013-11-24
01:10:38

köpa
min nya grej för att komma bort från *deStruKTiVT betEENDe* typ ligga runt som fan utan kondom eller skära sig eller hetsäta,,, woow kul,, e alltså att shoppa. varför?? pga cashen börjar rulla in nu va. simpelt sagt kan man säga att istället för att få egoboost genom att höra "fan va du e grym i sängen" så få de genom att känna sig jävligt fräsch
 
har kommit på saker jag behöver o saker jag inte behöver men ändå behöver
 
alltså behöver på riktigt en ny plånbok och en ny "ganskatjockmenändåintevinterdunjackajacka" pga totalt sönder
 
behöver ganska mkt en weekend bag.. har ju andra väskor som går o ha så behöver ej akut men har ingen i bra storlek
 
behöver inte alls parfym eller klocka vill dock ha.. pga parfymerna jag har införskaffade jag när jag var 16, en burberry som e ganska god men nästan slut och en christina aguilera som luktar just precis som att den är införskaffad när man var 16. sen har jag en som jag fick av min mammas förra polska pianolärare. fantastisk kvinna utan luktsinne uppenbarligen.  klocka har jag aldrig gillat o e asdålig på att läsa icke digitala klockor men har fått för mig att jag vill känna mig lyxig?? denna är magisk: http://www.gant.se/dam-klocka/gr%C3%A5-park-hill-bicolor-mid-damklocka/5900
 
d var alles peace out för idag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: