hoodrat.blogg.se

2013-12-05
18:24:32

Lök
har hetsätit så mycket mer på sista tiden har också haft mkt ångest pga destruktivt sexliv , dags att dra o testa sig mot allt igen. problemet bara att nu måste jag fixa en ny UM pga kuratorn på mitt gamla. gick alltså till honom ett tag sen fick jag remiss till riktig psykolog bestämde mig för att hon var extremt mkt bättre o försökte på ett snällt sätt säga upp mig hos honom *blir kanske förvirrande att gå till båda?* han ägnar timmen åt att försöka övertala mig att stanna där. nästa möte mejlar jag innan o säger att kmr inte komma vill ta en paus i terapin då har han mejlat o ringt en massa o försökt få mig att komma dit ändå. för en paranoid person som dessutom haft en massa skumma män i sitt liv e detta kanske inte det bästa han kunde gjort känner jag? pga nu e jag rädd för honom. min psykolog säger att hans beteende ej e normalt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: